Friday, May 30, 2008

Gelibolu Assos _19 Mayıs Coşkusu

Yaşasın 19 Mayıs !

Bu yıl 19 mayıs tatilini Kaş ta dalış yaparak geçirmeyi planlarken planlarda olmayan ameliyatım nedeni ile dalış yasaklısı olunca son anda rotayı değiştirip 19 Mayıs ın anlamına uygun bir rota planladık . Gelibolu Tarihi yarımada , Çanakkale ve oradan ver elini Assos... Kendi kendimize planladığımız bu geziye son anda çek sevgili arkadaşlarımız Arzu ve Serdar da dahil olunca çok daha keyifli bir gezi olacağı önceden belli olmuş oldu.. 17 Mayıs sabah 06:00 da Ataşehirde buluşup yola 2 motorsiklet yola çıkıyoruz. Tekirdağ- Keşan- Güneyli üzerinden saat 10 civarında Gelibolu dayız. Serdarın rehberliğinde şehitlik ve abideleri gezmeye başlıyoruz. Çok etkileyici, her bir anıtta tüylerimiz diken diken oluyor, tarihin derinliklerine yolculuğa çıkıyoruz. Atatürk ün dehasını , Türk Ulusunun gücünü, Dedelerimizden miras kalan Cumhuriyetimizin Yüceliğini bir kez daha anlıyorum . Ve Utanıyorum ! Akşamüstü Kilitbahir den Çanakkaleye geçiyoruz, şehir içinde kısa bir tur atıp Assos a doğru yolalıyoruz. Assos ta konaklamak için son anda yer bulabildiğimiz Behramkale Dolunay pansiyona ulaştığımızda saat 20:00 oluyor.. Yolun ve beklenmedik hava sıcaklığının yarattığı yorgunluğu atabilmek için kendimi buz gibi duşun altına atıyorum... Köy içerisinde yemek yemek için çok alternatif olmadığından gözümüze kestirdiğimiz iki katlı küçük restorana giriyoruz....