Saturday, November 03, 2007

Sonbahar da bir başka güzel 'Yedigöller'

Aslında epeydir kafamdaydı, fotoğrafçılıkla biraz daha ciddi uğraşma, zaman ayırma isteği.. Bir kaç sene önce dalışlar sırasında sualtinda şahit olduğum bambaşka dünyayı suyüzüne çıkarma isteği ile bu fikir oluşmuştu.
O zaman edindiğim ortahalli SLR-Like bir makine ve Housing le birlikte epey başarılı çekimler yapıyordum ama artık daha tatminkar sonuçlar için DSLR makine edinmem gerekiyordu... Çok uzattım dimi, neyse geçen hafta itibariyle yeni makinama kavuştum.
Housing için biraz para biriktirmem gerektiğinden bir kaç ay karada makinayı keşfederek geçireceğim.
Bu arada haftaya Temel Fotografçılık kursuna da başlıyorum, şimdiden öğreneceklerim için heyecanlıyım aslında ....

Geçtiğimiz pazar fotokritik in düzenlediği günübirlik Yedigöller gezisine şirketten bir kaç arkadaşımla katılarak yeni makinamla ilk denemelerimi yaptım ..işte bir kaç örnek...


Sevgiler, Pınar










0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home