Wednesday, May 21, 2008

Bahar geldi böyle oldu !!


Biliyorum biliyorum çok ihmal ettim bloğumuzu .. ama ama, bana bişeyler oldu , kışın ağır pusluluğunun üzerimden yavaşça kalkmasıyla, baharın ilk ışıklarını üzerime sunmasıyla ben yine dellendim.. Bitmez bilmez bir enerji bir coşku bir yerinde duramama hali.... koşturmaktan her haftasonu çılgınlar gibi gezme, görme, fotoğraflama planları yapmaktan bir de baktım ki bahar hızla geçmiş yaz sıcakları bastırıvermiş bile
Napim , baharı çok seviyorum, her yıl doğanın uyanışına, içinde barındırdığı muhteşem süprizlere bir kere daha hayran olup gözlerime inanamıyorum...


Neler yapmadık ki nisandan bu yana;

Önce baharın ilk müjdecisi Mimozaları seyretmeye büyükadaya gittik, sonraki haftasonu annemlerin yazlığına açan çiçekleri çekmeye gittik. Özellikle bu sene uzunca süreden beri istediğim bir hayalimi gerçekleştirdim. Manolya ağacı alarak ailece tören eşliğinde bahçemizin en güzide yerine ektik kendisini.. Henüz küçük bir fidan ama seneye ilk çiçeklerini açtığında fotoğraflamak için orada olacağımJ
Leylak ağaçları aldık yine bahçemize ,bir de küçük bir kivi fidanlığı oluşturduk babacımla beraber. Eğer tutarlarsa 3 sene sonra yaklaşık 1 ton kivimiz olacak J abarttık biliyoruz ama içimizdeki toprakla uğraşma isteğine engel olamadık ...

Takip eden haftasonu Fotoğraf Atölyesinin düzenlediği Geziye katıldım . Detayları Kefken Kerpe başlığı altında bulacaksınız.
Lale zamanı ise en sabırsızlıkla beklediğim dönemlerdendi. 1 tam günümü emirgan korusunda geçirdim içim açıldı desem...

Fenerbahçe parkı ise bu bahar bir başka güzeldi... Haftasonu erken saatlerde kahvaltı için idealdi kaçırmadık tabi J

Yaza merhaba diyebileceğimiz son gezimiz de Gelibolu-Assos kaçışıydı...
Detaylar ve fotoğraflarım çok yakında …
Sevgiler , Pınar ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home